Retur

Retur

1. RETURNAREA PRODUSELOR – ACHIZITII PERSOANE FIZICE: 

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative: 
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. 

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile,cu soft neactivat cont google play sau apple store,  cu folia de protectie display respectiv spate sau husa protectie din plastic ,folii ambalaj accesorii ,etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
NU SE ACCEPTA pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri,folii sau huse protectie lipsa, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
NU SE ACCEPTA produs al carui soft a fost activat , odata cu activare soft telefon se activeaza si garantia de producator acesta nu mai poate fi vandut ca un produs nou ci ca un produs resigilat cu garantie redusa,  valoarea minima de penalizare este de 5%, iar cea maxima de 30%. Decizia de acceptare sau returnare va fi transmisa pe e-mail împreuna cu valoarea de penalizare, dupa receptionarea cererii de retur. Termenul maxim de raspuns este de 48 de ore (2 zile lucratoare). Termenul de returnare al banilor  este de maximum 14 zile.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data primirii produsului.

Conform Art. 11 al OUG 34/2014, „Inainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire decizia sa de retragere din contract” folosind una din variantele mai jos prezentate :

a) Forumularul de retragere – se va transmite numai prin e-mailul office@minitel.ro , produsele se pot returna dupa confirmarea din partea companiei .

b) orice alta declaratie neechivoca în care va exprimati decizia de retragere din contract. 

2. RETURNAREA PRODUSELOR – ACHIZITII PERSOANE JURIDICE: 

În cazul persoanelor juridice (sau a tuturor asociatilor, organizatilor, societatilor, etc., care sunt înregistrate în baza unui cod fiscal), se aplica toti termenii mentionati in prezenta politica de returnare cu exceptia perioadei de returnare care este de 5 zile calendaristice(returnarea fizica a produselor se va face in maximum 3 zile calendaristice de la confirmarea returnarii), iar perioada maxima de returnare a baniilor este de 30 de zile. Procedura de returnare este identica ca in cazul persoanelor fizice, adica este obligatorie transmiterea pe e-mail a formalarului mai sus prezentat. Returnarea baniilor se va face doar prin ordin de plata , indiferent de modalitatea de plata initiala. 
In cazul ofertelor pentru produse ce se ofera cadou accesorii, persoanele juridice nu beneficiaza de aceasta oferta.

3. NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE: 

– Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi sau care nu respecta termenii de garantie;
– Produse care nu respecta termenii certificatului de garantie;
– Software, licente desigilate,produse ale caror software a fost activat apple store google play (Sisteme de operare, aplicatii, antivirusi etc.), jocuri desigilate, extensii de garantie desigilate; licente electronice (software/aplicatii PC, Android etc.) – odata transmise electronic, nu se pot returna;
– Sisteme PC, laptopuri, ultrabookuri, servere cu sisteme de operare preinstalate, care au suferit modificari la sistemele de operare iar acestea nu se pot aduce la starea initiala (reinstalarea unor alte sisteme de operare, coruperea acestora din pricina utilizatorului);
– Telefoane mobile, smartphone-uri, tablete, sisteme de navigatie, mp3/4 playere, cd/dvd auto cu sistemele de operare schimbate fata de cele din fabrica (rootarea dispozitivelor – acest lucru contravine conditiilor de garantie ale producatorilor);
– Consumabile desigilate (cartuse, tonere, etc.);
– Produse aduse pe comenzi speciale;
– Produse susceptibile a se deteriora sau expira rapid;
– Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de cumparator;
– Produse de îngrijire personala, igiena casei sau personala, accesorii medicale desigilate;
– Produse identice desigilate în cazul achizitionarii mai multor bucati (peste 2);
– Produse primite cadou la alte produse doar cu conditia unei noi achizitii;
– Produse consumabile, care prin natura lor, odata desigilate nu pot fi revândute sub nici o forma. 

Produsele care prezinta defectiuni sau vicii de fabricatie (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termenilor de garantie) în termen de 48 de ore de la receptie vor fi înlocuite (fara alte costuri – în limita stocului disponibil si cu conditia ca produsul sa fie pachet complet exact ca în momentul ridicarii sau livrarii) cu conditia notificarii în scris la adresa contact . În cazul în care nu se respecta conditiile de returnare, produsul va intra în regim normal de garnatie, conform Legii 449/2003. 

Produsele vor fi returnate (pachet complet, asa cum au fost primite si dupa caz împreuna cu produsele cadou) 
Este recomandat ca produsele sa fie returnate prin curier rapid.
Produsele returnate prin curier nu se vor trimite cu RAMBURS.
Returnarea banilor aferenti comenzilor returnate prin curierat se va face prin transfer bancar sau mandat postal.